وجود اشکالات زیاد در زیرساخت های مخابراتی باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم های بانکی شد ، از این رو مدیر عامل خدمات انفورماتیک بیان داشت : بانک ها با فناوری های روز باید محیطی ایمن و ساده را در کنار ارزش افزوده ی خوب برای مشتریان ارائه دهند.اگر غیر از این باشد و بانک ها مقاومت کنند ، بازار خود را از دست خواهند داد.
در خصوص بانکداری الکترونیکی و به عبارتی به صورت مجازی ، گفته شده که برند سازی صورت نمی گیرد و بانک ها فرآیند سنتی را از مسیرهای جدید تمییز می دهند، اما در بانکداری مجازی برندسازی هم صورت می گیرد.
در همین راستا برای سال های 2014 و 2015 در دنیا ، روندی برای بانک ها در نظر گرفته شده که استفاده از بانکداری همراه در بیش از 60 درصد سرویس های بانکی ، سرمایه گذاری 200 میلیارد دلاری بانک ها در یکپارچگی سیستم ها ، حضور فعال بانک ها به مشتری و بحث مشاوره اقتصادی از جمله این روند ها محسوب می شود.
ضعف برند سازی در بانکداری الکترونیکی ایران
10
ژانویه
2014