اخبار شرکت, بلاگ

نسخه جدید iPhone همراه بانک سپه

نسخه جدید همراه بانک سپه (۲٫۰٫۹) در اواخر آبان ماه ۹۷ توسط شرکت صفریک در اختیار مشتریان بانک قرار گرفت. در این نسخه قابلیت های جدیدی به همراه بانک سپه اضافه شده است  تا کاربران تجربه بهتری در استفاده از این اپلیکیشن داشته باشند. این تغییرات شامل:

  • 1- ورود آسان از طریق اثر انگشت یا تشخیص چهره: این قابلیت امکان ورود کاربران به همراه بانک را بدوننیاز به وارد کردن  نام کاربری و رمز عبور فراهم می نماید. برای فعال سازی کافی است که کاربر یک بار در نرم افزار وارد شده و تنظیمات مربوطه را فعال نماید.
  • 2- اسکن کارت بانکی: با این قابلیت هنگام انتقال وجه کارتی یا اضافه کردن کارت به کارت های پرکاربرد، دیگر نیازی نیست که شماره کارت مقابل را وارد کنند و فقط با اسکن کردن کارت مورد نظر از طریق دوربین گوشی اطلاعات درج شده روی کارت خوانده میشود.
  • 3- پرداخت آسان: روشی آسان برای دریافت و واریز وجه. کاربر با اسکن کردن یک بارکد دوبعدی (QR Code) اطلاعات مربوط به پرداخت شامل شماره کارت، مبلغ، تاریخ و … را به گوشی و اپلیکیشن پرداخت داده تا براحتی مراحل بعدی انجام گیرد. ساخت بارکد از طریق منو دریافت وجه و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز امکان پذیر می باشد. دریافت سهم یا دنگ های ماهیانه فقط با ساختن بارکد و اشتراک گذاری آن، پرداخت هزینه های جاری مانند تعمیرکار یا کرایه تاکسی با اسکن بارکد مقابل به راحتی و بدون وارد کردن شماره کارت مقابل و مبلغ انجام می پذیرد.
  • 4- سایر خدمات: در این منو قابلیت هایی مانند استعلام شبا از سایر بانکها، وضعیت ساتنا و پایا، دریافت مانده کارت سپه اضافه شده است تا تجربه بهتری برای کاربران رقم بزند.
  • 5- خدمات خارج از لاگین: دارندگان کارت سپه می توانند برخی خدمات یا انجام عملیات مانند: پرداخت قبض، خرید شارژ، صورتحساب شارژهای خریداری شده و استعلام قبض را بدون ورود به نرم افزارانجام دهند.

لازم به ذکر است نسخه ۲٫۰٫۹ برای دستگاه هایی با ورژن ۱۰٫۱ به بالا ارائه شده است.

برای دانلود یا به روز رسانی همراه بانک از طریق وب سایت رسمی بانک سپه اقدام نمایید.

منتظر نسخه جدید همراه بانک سپه با قابلیت های بیشتر باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *