در چند سال اخیر با تحولاتی که توی صنعت بیمه ایران اتفاق افتاده- مثل: اجرای سیاست های کلی اصل 44، خصوصی شدن بیمه های دولتی، طرح تحول اقتصادی دولت در زمینه بیمه، ایجاد بیمه های خصوصی و… – رقابتی بیمه ای شدیدی در سطوح استراتژیک و عملیاتی بوجود اومده؛ به این معنی که شرکت ها و شبکه های فروش بیمه کشور تلاش می کنن تا علاوه بر حفظ مشتریاشون، با به دست آوردن سهمی از بازار بیمه به توسعه خودشون ادامه بدن. اما بهرحال هر پیشرفتی یه هزینه ای داره و شرکت های بیمه هم باید برای باقی موندن تو عرصه رقابت به بخش بازاریابی و فروش بیمه شون توجه بیشتری نشون بدن و با به کار بردن روش های عملی و کاربردی و تجربه های اجرایی و موفق، این بخش مهم رو تقویت کنند.
به همین منظور قرار هست که در مهرماه 90 کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه برگزار بشه.توی این کنفرانس به بررسی تجارت برتر بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه پرداخته میشه.
شرکت صفریک هم به عنوان یک ارائه دهنده راهکارهای موبایل و وب در زمینه های مختلف، توی این جشنواره به عنوان حامی حضور داره.
برای اطلاعات بیشتر راجع به جشنواره می تونید به وب سایت مرکز توسعه کسب و کار بیمه مراجعه کنید.